Księgowość
- prowadzenie rozliczeń podatku od towarów i usług,
- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
- prowadzenie ewidencji ryczałtowej,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- prowadzenie ewidencji wyposażenia,
- sporządzanie deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych oraz podatku od towarów i usług,
- przygotowanie przelewów na poszczególne podatki.
Kadry i Płace
- sporządzanie list płac,
- sporządzanie umów zleceń i o dzieło,
- wyliczenie wynagrodzeń za czas choroby,
- sporządzanie deklaracji miesięcznych PIT-4,PIT-8A, PIT-8B,
- sporządzanie rocznych informacji o wysokości osiągniętego dochodu oraz pobranych zaliczek,
- przygotowanie przelewów na poszczególne podatki.
ZUS
- przygotowanie, przekazanie druków zgłoszeniowych i wyrejestrowań płatnika składek oraz osób podlegających do ubezpieczeń,
- prowadzenie rozliczeń miesięcznych deklaracji rozliczeniowych wraz z raportami - w tym RMUA,
- rozliczenie zwolnień lekarskich wraz z kompletem dokumentacji,
- wszystkie dokumenty rozliczeniowe, przekazywane są do ZUS w formie elektronicznej - poza obowiązującymi drukami składanymi w formie papierowej,
- przygotowanie przelewów na poszczególne fundusze,
- wypełnienie wniosków do zasiłków - wszystkich,
- sporządzanie korekt.
Inne
- rejestracja i likwidacja firmy.
|